Steiger van de haven aan het water

veelgestelde vragen

Heeft u een vraag over de haven? Op deze pagina proberen wij al uw vragen te beantwoorden. Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan gerust alsnog contact met ons op.

Kies een onderwerp

Op het park

Wat zijn de openingstijden van de receptie?

Voor de meest actuele openingstijden van de receptie kunt u hier terecht.

Is er gratis Wi-Fi beschikbaar op het park?

Tijdens uw verblijf op het park heeft u de keuze tussen gratis Wi-Fi en betaalde premium Wi-Fi. De gratis Wi-Fi is ideaal voor het ontvangen en versturen van berichten, het lezen van nieuws en het plaatsen van een Facebookbericht.

Als u behoefte heeft aan een sterker netwerk, bijvoorbeeld voor het streamen van films en series, kunt u kiezen voor het premium netwerk. Een gedetailleerde uitleg over hoe u verbinding kunt maken, vindt u in de Eiland van Maurik App. Wij hopen dat u een plezierig en verbonden verblijf heeft!

Waar kan ik mijn afval deponeren?

Bij de jachthaven vindt u een milieustraat waar u uw huisvuil in vuilniszakken kunt deponeren in de daarvoor bestemde containers. Glas en papier kunt u apart in de gescheiden bakken plaatsen. De milieustraat kan worden geopend met een specifieke code. Als ligplaatshouder vindt u deze code terug in de Eiland van Maurik-app, onder de toegangspas voor het zwembad en Eiland Avontura.

Voor chemisch afval en grofvuil, zoals grondzeil, kleden en tuinstoelen, vragen wij u vriendelijk om deze materialen mee naar huis te nemen, aangezien ze niet in of bij de containers mogen worden achtergelaten. We waarderen uw medewerking om het park schoon en netjes te houden!

Waar mag ik vissen op het park of in de omgeving?

Als u wilt vissen in het recreatiemeer, heeft u een nationale VISpas nodig. Het is niet toegestaan om vanaf de steigers te vissen. Voor kinderen ouder dan 14 jaar is een VISpas verplicht en zij moeten begeleid worden door een volwassene met een VISpas. Ook voor het vissen in de karperput vooraan het park is een nationale VISpas vereist.

Als u wilt vissen bij het stuwcomplex in Maurik, heeft u zowel een nationale VISpas als een visvergunning van H.S.V. Het Snoekje nodig. Deze vergunning kunt u verkrijgen bij de receptie.

Heeft u nog geen nationale VISpas? Deze kunt u kopen bij de Primera in Eck en Wiel. Wij wensen u veel plezier met vissen!

 

Zijn er oplaadpunten voor elektrische auto's aanwezig?

Ja, er zijn oplaadpunten voor elektrische auto’s beschikbaar op het park. U kunt uw auto opladen op de parkeerplaats tegenover de receptie, waar zes oplaadpunten beschikbaar zijn. Ook bij onze jachthaven zijn oplaadmogelijkheden aanwezig.

Houd er rekening mee dat er geen oplaadpunten bij de accommodaties zelf zijn. De oplaadpunten zijn te gebruiken met uw eigen laadpas. Wij hopen dat u een aangename en comfortabele tijd op het park heeft!

Haven

Hoe kan ik een ligplaats aanvragen?

Voor het aanvragen van een ligplaats kunt u de Passanten of Seizoen- en Jaarligplaatsen pagina bezoeken. Hier vind u het aanvraagformulier voor een ligplaats.

Kan ik een boot meenemen als ik op de camping of in een accommodatie verblijf?

Ja, u kunt een boot meenemen tijdens uw verblijf. U heeft de keuze om de boot in het water te plaatsen of op de trailer te zetten. Let op: het is niet mogelijk om de boot bij uw kampeerplaats of accommodatie te parkeren. Wilt u een boot bijboeken? Neem dan contact op met de receptie via receptie@eilandvanmaurik.nl of bel 0344-691502.

Wat kan ik bijboeken als passant?

Als passant kunt u gebruikmaken van de stroomvoorzieningen in de jachthaven. Ook kunt u een dagbandje aanschaffen voor toegang tot het zwembad, Eiland Avontura, het knutseltheater en het animatieprogramma. De kosten bedragen €14,95 per kind per dag en €7,50 per volwassene per dag.

Hoe kan ik een klacht indienen over mijn verblijf?

Het spijt ons te horen dat uw verblijf niet helemaal naar wens is verlopen. Wij vinden het belangrijk dat iedereen een fijne tijd heeft op ons park. U kunt uw klacht eenvoudig indienen door een e-mail te sturen naar receptie@eilandvanmaurik.nl. We staan graag voor u klaar om samen naar een oplossing te zoeken, zodat u hopelijk toch met een positief gevoel kunt terugkijken op uw verblijf.