Veelgestelde vragen
Heb je een vraag over je verblijf, je boeking of over het park? Op deze pagina proberen wij al je vragen te beantwoorden. Staat je vraag er niet tussen? Neem dan gerust alsnog contact met ons op.
Wählen Sie ein Thema
Op het park
- Wat zijn de openingstijden van de receptie?
Voor de meest actuele openingstijden van de receptie kunt u hier terecht.
- Is er gratis Wi-Fi beschikbaar op het park?
Ja, je hebt de keuze tussen gratis Wi-Fi en betaalde premium Wi-Fi tijdens je verblijf op het park. De gratis Wi-Fi is ideaal voor het ontvangen en versturen van berichten, het lezen van nieuws, en het plaatsen van een Facebookbericht.
Als je behoefte hebt aan een sterker netwerk, bijvoorbeeld voor het streamen van films en series, kun je kiezen voor het premium netwerk. Een gedetailleerde uitleg over hoe je verbinding kunt maken vind je in de Eiland van Maurik App. We hopen dat je een plezierig en verbonden verblijf hebt!- Waar kan ik mijn afval deponeren?
Bij de jachthaven vindt u een milieustraat waar u uw huisvuil in vuilniszakken kunt deponeren in de daarvoor bestemde containers. Glas en papier kunt u apart in de gescheiden bakken plaatsen.
Voor chemisch afval en grofvuil, zoals grondzeil, kleden en tuinstoelen, vragen wij u vriendelijk om deze materialen mee naar huis te nemen, aangezien ze niet in of bij de containers mogen worden achtergelaten. We waarderen uw medewerking om het park schoon en netjes te houden!
- Waar mag ik vissen op het park of in de omgeving?
Als u wilt vissen in het recreatiemeer, heeft u een nationale VISpas nodig. Voor kinderen ouder dan 14 jaar is een VISpas verplicht en zij moeten begeleid worden door een volwassene met een VISpas. Ook voor het vissen in de karperput vooraan het park is een nationale VISpas vereist.
Als u wilt vissen bij het stuwcomplex in Maurik, heeft u zowel een nationale VISpas als een visvergunning van H.S.V. Het Snoekje nodig. Deze vergunning kunt u verkrijgen bij de receptie.
Heeft u nog geen nationale VISpas? Deze kunt u kopen bij de Primera in Eck en Wiel. Wij wensen u veel plezier met vissen!
- Zijn er oplaadpunten voor elektrische auto's aanwezig?
Ja, er zijn oplaadpunten voor elektrische auto’s beschikbaar op het park. U kunt uw auto opladen op de parkeerplaats tegenover de receptie, waar zes oplaadpunten beschikbaar zijn. Ook bij onze jachthaven zijn oplaadmogelijkheden aanwezig.
Houd er rekening mee dat er geen oplaadpunten bij de accommodaties zelf zijn. De oplaadpunten zijn te gebruiken met uw eigen laadpas. Wij hopen dat u een aangename en comfortabele tijd op het park heeft!
Haven
- Hoe kan ik een ligplaats aanvragen?
Voor het aanvragen van een ligplaats kun je onze speciale jachthavenwebsite bezoeken. Hier vind je het aanvraagformulier voor een ligplaats.
- Kan ik een boot meenemen als ik op de camping of in een accommodatie verblijf?
Ja, je kunt een boot meenemen tijdens je verblijf. Je hebt de keuze om de boot in het water te plaatsen of op de trailer te zetten. Let op: het is niet mogelijk om de boot bij je kampeerplaats of accommodatie te parkeren. Wil je een boot bijboeken? Neem dan contact op met de receptie via receptie@eilandvanmaurik.nl of bel 0344-691502.
- Wat kan ik bijboeken als passant?
Als passant kun je gebruik maken van de stroomvoorzieningen in de jachthaven. Ook kun je een dagbandje aanschaffen voor toegang tot het zwembad, Eiland Avontura, het knutseltheater en het animatieprogramma. De kosten zijn €14,95 per kind per dag en €7,50 per volwassene per dag.
- Hoe kan ik een klacht indienen over mijn verblijf?
Het spijt ons te horen dat uw verblijf niet helemaal naar wens is verlopen. Wij vinden het belangrijk dat iedereen een fijne tijd heeft op ons park. U kunt uw klacht eenvoudig indienen door een e-mail te sturen naar receptie@eilandvanmaurik.nl. We staan graag voor u klaar om samen naar een oplossing te zoeken, zodat u hopelijk toch met een positief gevoel kunt terugkijken op uw verblijf.